Тренінги / семінари

Компанія "ІС-Консалтинг" пропонує тренінги та семінари:

- Індивідуально розроблені програми та навчальні курси
- Зручний графік проведення (у т.ч. погодинні заняття)
- Навчально-методичні матеріали для кожного учасника
- Рекомендації та післятренінговий супровід
- Комплексний підхід і гнучка цінова політика

 

Мета навчання:

  • Підвищити продажі товарів і послуг.

  • Поліпшити якість і результативність роботи з клієнтами (відвідувачами).

  • Спростити постановку, організацію та контроль виконання завдань.

  • Підвищити стресостійкість та особисту ефективність.

  • Поліпшити внутрішню взаємодію і взаєморозуміння.

  • Підвищити керованість організації та якість управлінських рішень.

  • Впровадити нові підходи до вирішення проблемних питань.

 

Орієнтовна тематика семінарів і тренінгів

 

Для менеджерів з продажу, працівників торгових залів, працівників офісу:

  • Технології успішних продажів (основи комунікацій, загальна техніка та навички продажів)

  • Якщо Ваш клієнт – підприємство (особливості продажів юридичним особам, організація та проведення переговорів, телефонні продажі)

  • Продавець і покупець: гра в одній команді (клієнт-орієнтовані продажі)

  • Сервіс у продажах (підвищення якості обслуговування клієнтів)

  • Ексклюзивні продажі. ВІП-сервіс (особливості обслуговування статусних клієнтів)

  • Ефективні комунікації і ділова взаємодія (базовий рівень, вищий рівень)

  • Конфліктологія – вирішуємо питання разом

 

Для топ-менеджерів і керівників структурних підрозділів:

  • Коли управління бізнесом – у Ваших руках

  • Керівник – лідер, тактик, організатор (для керівників середньої ланки)

  • Оптимізація адміністративної роботи

  • Як керівникові не ставати головним виконавцем

  • Використання «прихованих резервів» організації

  • Тайм-менеджмент (управління часом)

  • Сімейний бізнес: як знайти баланс


Для всіх керівників і працівників – тренінги саморегуляції та стресостійкості:

  • Зняття дратівливості, зниження стомлюваності

  • Продуктивне використання робочого часу, підвищення працездатності

  • Профілактика «професійного вигорання»

  • Позитивні емоції в роботі з клієнтами та колегами, гарний настрій

  • Можливі індивідуальні заняття та консультації з питань роботи з персоналом, консультації та групові заняття з психологом.

 

Додаткова інформація:

ТРЕНИНГ: Эффективное деловое взаимодействие

Примерные программы корпоративных тренингов

Программы семинаров-тренингов для руководителей