Антикризовий коучинг

Не дивлячись на кризу, Ви досі займаєтеся «ручним управлінням»?

Хочете дізнатися, як це виглядає з боку? Отже, типовий портрет типової компанії в умовах кризи...

Директор – особисто приймає всі рішення і сам же виконує половину з них. Другу половину рішень виконувати не встигає. Значить, сам в усьому і винен, коли щось не вийшло. Відпустка у нього найкоротша на фірмі, а робочий день – найдовший. Це працівник, найнятий сам на себе.

Бухгалтер – кожні 2 дні купує валідол, бо «... ці продавці так оформляють документи!», якщо взагалі оформляють ... Краще самому все за них зробити.

Офіс-менеджер – зайнятий вирішенням 16-ти питань одночасно. Встигає вирішити 2-3, про 10 доручень директор забуде, а решта якось самі вирішаться.

Начальник служби збуту – давно хоче звільнитися, але кредит на машину, на квартиру, дружина, теща, діти, директор – друг дитинства ...

Начальник відділу закупівель – якщо працює на відкатах, то може купити собі «Челсі», а якщо легально, то дуже не довго. Ця тема – під забороною. Всі все знають, але «так історично склалося».

Продавці (менеджери по роботі з клієнтами) – 4 додаткових пари взуття, 2 запасних вуха, багато пива вечорами, геморой в усіх місцях. А все одно не цінують...

Клієнт. Це який морочить голову і хоче все відразу, на вчора, зі знижкою? Та ну його!

Дисципліна (вона ж Демотивація, вона ж Штраф, вона ж Страх). Без коментарів.

Зарплата. Для кожного працівника видається в конверті, розраховується вручну особисто директором і часто залежить від його настрою. А ви думаєте, йому легко? Що, коли, кому і за що – сюрприз кожного місяця. Чи завжди приємний?

Людський Фактор. Найзагадковіший і найважливіший суб'єкт в компанії. Він вирішує ВСЕ!

Комунікації – взаємодія між працівниками, між партнерами, між компанією та клієнтами. Саме вони формують 70% витрат часу, грошей, сил і здоров'я в будь-якій компанії.



Висновки:

1. Як і раніше, дві одвічні біди не дають нам спокою, тільки тепер вони називаються по-іншому: Людський Фактор і Комунікації. Їх придумали для того, щоб виправдати «ручне управління», яке кожного разу перетворюється на ручне гальмо.

2. Спеціально для Вас ми пропонуємо антикризовий коучинг – персональний консультаційний супровід управлінської роботи керівника.

3. Об'єктивний погляд з боку на Ваш бізнес і Вашу роль у ньому. Узагальнений досвід, висновки і, якщо потрібно, готові варіанти рішень, які дозволять перейти від «ручного управління» до нових ефективних управлінських технологій.


Досить відкладати на завтра те, що можна поліпшити вже сьогодні!