Що таке сервіс? Чого хоче клієнт? Як збільшити продажі?

Для ефективного вирішення цих важливих питань "ІС-Консалтинг" (Запоріжжя) пропонує індивідуальні консультаційні та тренінгові послуги для суб'єктів малого та середнього бізнесу – підприємств і приватних підприємців.

 

Оптимізація процесу виконання замовлень та обслуговування клієнтів

Аналіз ключових бізнес-процесів, робочих процедур і результатів діяльності виявить обмеження, які заважають збільшити продажі, розширити клієнтську базу, поліпшити взаємодію співробітників. Оптимізація процесу обслуговування клієнтів підвищить якість послуг, спростить роботу персоналу і створить додаткові нецінові конкурентні переваги.

Операційне лідерство – загальновизнана в усьому світі стратегія ведення бізнесу та конкурентної боротьби. Один з показників ефективного управління бізнесом – коли на Вашому підприємстві ніхто не робить зайвої роботи.

 
Формування унікальних конкурентних переваг

Чим сьогодні можна здивувати і залучити клієнта? Ціною? Це в будь-який момент може зробити Ваш конкурент. А якщо новою ціною неприємно дивує Ваш постачальник? Шукайте конкурентні переваги усередині компанії!
Головна перевага у сфері послуг і торгівлі, яке не залежить від конкурентів або постачальників – це сервіс, тобто висока кваліфікація персоналу, простий і комфортний для всіх процес обслуговування, доброзичливе ставлення до клієнта. Результати покращення Вашої роботи з клієнтами скажуть самі за себе.

 
Сервіс – це коли клієнту комфортно (підвищення кваліфікації менеджерів і торгового персоналу)

Персонал – головний ресурс бізнесу, особливо у сфері продажів і послуг (сервісу). Від нього залежить не менше 50% успіху. Саме менеджери та продавці-консультанти працюють з клієнтом. Вони формують імідж компанії і безпосередньо впливають на результат її діяльності.
Участь у тренінгах дає нові можливості для підвищення якості роботи з клієнтами, для встановлення взаєморозуміння і партнерських відносин, для розвитку та покращення навичок продажів.

 
Розробка і запровадження системи корпоративних документів і стандартів обслуговування

Кожен працівник буде знати свої завдання, функції, права та обов'язки. Для кожного етапу роботи будуть визначені показники ефективності і зафіксований бажаний результат. Процедури роботи стануть більш зрозумілими та простими – зі збереженням індивідуального підходу до клієнта і формуванням корпоративного фірмового стилю обслуговування.
Навести порядок у повноваженнях і робочих процедурах – значить: знизити витрати на комунікації та "переробки", прискорити процес обслуговування клієнтів. Співробітники Вашої компанії зможуть вирішувати більше поточних питань самостійно, на рівні підрозділів і конкретних виконавців, не залучаючи до виконання звичайних робочих функцій керівників бізнесу.

 
Клієнт-орієнтованість – новий етап розвитку бізнесу

Продажів не буває без клієнта. Послуга не існує без споживача. Послуги народжуються прямо на очах клієнта, і весь процес відбувається за його участі. Як зробити послугу більш якісною, комфортною і затребуваною? Як мотивувати персонал працювати не тільки для начальника або для зарплати, але й для клієнта?
Використовуються сучасні підходи до класифікації клієнтів, виявлення їх потреб, ефективної організації роботи з кожною категорією споживачів, поліпшення внутрішньої взаємодії, застосування методів матеріального і нематеріального стимулювання персоналу.